Rejestracja

AKTUALNOŚCI

26.11.2014
Lorem ipsum dolor sit amet ipsum dolor sit ametss ipsum dolor amet +

22.11.2014
Dolor sit lorem ipsum dolor sit amet ipsum dolor sit ipsum dolor amet +
Stowarzyszenie „Konferencje i Kongresy w Polsce” jest najstarszą organizacją branży konferencyjno-kongresowej w Polsce. Powstało w 1998 roku jako oddolna inicjatywa pionierów polskiej turystyki biznesowej, którzy postanowili współdziałać dla rozwijania zaniedbanych wówczas aspektów tej branży, w tym infrastruktury i produktów oraz stworzenia w kraju nowoczesnych podstaw Meeting Industry – Przemysłu Spotkań - zgodnie ze standardami międzynarodowymi.
SKKP skupia ok. 80 członków – firm z branży konferencyjnej, w tym hoteli biznesowych, centrów konferencyjnych, agencji organizujących konferencje i oraz osób fizycznych – profesjonalnych organizatorów kongresów.
Stowarzyszenie „Konferencje i Kongresy w Polsce” realizuje ważne projekty służące wypracowaniu systemu norm i gwarantowania jakości usług dla biznesu, certyfikacji usług organizatorów kongresów, ochrony zawodu profesjonalnego organizatora kongresów, tworzenia branżowego kodeksu etyki zawodowej.
SKKP jest członkiem-założycielem Europejskiej Federacji Stowarzyszeń Profesjonalnych Organizatorów Kongresów EFAPCO, Od trzech kadencji na funkcję I wiceprezydenta EFAPCO wybierani są przedstawiciele SKKP.
W roku swego 15-lecia SKKP podejmie następujące zadania:
•    Umocnienie i rozwinięcie Programu Honorowych Ambasadorów Kongresów
•    Przygotowanie do aktywnego wykorzystania szans wynikających z perspektywy  budżetowej Unii Europejskiej w latach 2014-2020, poprzez m.in. powołanie Biura Projektów
•    Zapewnienie efektywnego wsparcia dla promocji turystyki biznesowej do Polski, w instytucjach rządowych, samorządowych i mediach
•    Wspieranie procesu wypracowania systemu jakości w zakresie usług konferencyjno-kongresowych, w tym poprzez struktury międzynarodowe (EFAPCO) 
•    Zabieganie o zwiększenie efektywności współpracy międzynarodowej Polski we wszelkich dziedzinach generujących wymianę osobową, zwłaszcza konferencyjno-kongresową 
•    Zbudowanie systemu współdziałania z władzami państwowymi i samorządowymi oraz efektywnego udziału w konsultacjach społecznych, wespół z innymi organizacjami branży spotkań 
•    Pozyskanie znaczącej liczby nowych członków, w tym młodych profesjonalistów, sukcesywne powierzanie im funkcji w zarządzie i komisjach SKKP.
Kontakt: www.skkp.org.pl


Stadion Narodowy
Operatorem Stadionu Narodowego jest od 1.01.2013 r. Spółka PL.2012+.
Spółka jest odpowiedzialna za:
•    Zarządzanie Stadionem i nieruchomością zgodnie z przygotowanym i corocznie aktualizowanym biznesplanem, w celu maksymalnego wykorzystania potencjału Stadionu Narodowego w Warszawie i zapewnienia przychodów w wysokości odpowiedniej na pokrycie kosztów jego funkcjonowania, w tym poddzierżawianie i najem jego poszczególnych części m.in. na cele konferencyjne, rozrywkowe, wynajem biur i inne, a także utrzymanie Stadionu Narodowego w najwyższej jakości
•    Wykonywanie tzw. usługi w ogólnym interesie gospodarczym w tym:
- zapewnienie pełnej otwartości Stadionu Narodowego dla wszystkich grup społecznych
- umożliwianie wykorzystania Stadionu na cele społeczne, kulturalne oraz w zakresie kultury fizycznej
- organizowanie imprez masowych(minimum 3 rocznie) o charakterze sportowym, promującym aktywność fizyczną, zdrowie i turystykę, a także imprez kulturalnych i rozrywkowych, na które nieodpłatny wstęp będą miał osoby niepełnosprawne i młodzież do 15 roku życia.
•    Promowanie Stadionu Narodowego i budowanie jego marki oraz komercjalizację wszystkich praw marketingowych, reklamowych i innych z nim związanych.
•    Budowanie relacji z otoczeniem publicznym, biznesowym, społecznym i medialnym Stadionu Narodowego.
W 2013 roku bardzo ważne dla nas jest otwarcie Stadionu Narodowego dla wszystkich warszawiaków i uczynienie z niego miejsca, w którym chcą i lubią spędzać czas – jeździć po terenach wokół stadionu na rowerach, rolkach, korzystać z animacji, które będziemy organizować, a w chwili odpoczynku przyjść do restauracji na stadionie na smaczny lunch czy obiad. Chcemy, żeby wszyscy poczuli, że to ich stadion. Oczywiście zadbamy o to, aby na Stadionie Narodowym odbywały się atrakcyjne koncerty, wydarzenia sportowe i nie tylko…


Meetings Poland sp. z o.o. rekomenduje katalog obiektów i usług konferencyjnych "MeetingsPoland.pl". To najbardziej obszerna publikacja o obiektach i usługach konferencyjnych, wydawana od 1998 roku. Dzięki rzetelności i nowoczesnej formule stał się najważniejszym narzędziem pracy planistów konferencji w Polsce, a także krajach generujących przyjazdy biznesowe do Polski. Przez 15 lat w katalogu zaprezentowało się blisko 1000 hoteli i centrów konferencyjnych oraz ponad 200 firm wspierających organizację spotkań biznesowych.
Katalog precyzyjnie dociera do zleceniodawców konferencji w największych firmach w Polsce, reprezentantów instytucji naukowych i stowarzyszeń zawodowych, instytucji finansowych, osób opiniotwórczych, administracji państwowej i samorządowej, izb gospodarczych, ambasad, przedstawicielstw zagranicznych, a także odbiorców zagranicznych zainteresowanych przyjazdami biznesowymi do naszego kraju. Łącznie dociera do około 30.000 odbiorców w Polsce i krajach generujących przyjazdy do Polski. Treści Katalogu upowszechniane są dodatkowo przez stronę www.meetingspoland.pl oraz newsletter MeetingsPoland.pl.
Katalog MeetingsPoland.pl prezentuje oferty:
  • hoteli konferencyjnych i obiektów kongresowo-targowych,
  • profesjonalnych organizatorów konferencji i biur podróży,
  • agencji eventowych i organizatorów imprez,
  • dostawców rynku konferencyjnego,
  • władz miast i regionów zainteresowanych turystyka biznesową.
Podczas Dnia Otwartego 27.06 można nieodpłatnie otrzymać egzemplarz Katalogu Obiektów i Usług Konferencyjnych MeetingsPoland.pl 2012/2013, a zainteresowani zamieszczeniem reklamy w edycji 2013/2014 mogą w tym dniu otrzymać zniżkę 15%.

EventMapa.pl jest Portalem Branży Eventowej, łączącej przedstawicieli: Organizatorów eventów, Miejsc eventowych oraz Podwykonawców dostarczających atrakcji i usług eventowych. Serwis jest źródłem wiedzy, wymiany doświadczeń a także wsparciem sprzedaży dla osób i firm działających na rzecz Zleceniodawców wydarzeń.
EventMapa.pl istnieje od 03.2008. Od tego czasu Serwis zintegrował kilkutysięczną społeczność praktyków, pasjonatów i partnerów branży, stale poszerzając liczbę osób publikujących, piszących blogi eksperckie, komentujących bieżące wydarzenia.  
Naszą misją jest stworzenie platformy wymiany wiedzy i doświadczeń w ramach Branży Eventowej promującej EVENT jako skuteczne narzędzie komunikacji, motywacji i sprzedaży w rękach biznesu.


Syskonf.pl to internetowy system rejestracji i obsługi uczestników konferencji, kongresów, szkoleń i innych eventów. Umożliwia on łatwe i szybkie stworzenie formularza zgłoszeniowego on-line, opcjonalnie wraz z całą stroną WWW wydarzenia (jak w przypadku niniejszego Dnia Otwartego).
Aby ułatwić organizatorowi komunikację z uczestnikami, system pozwala na uruchomienie zaawansowanych opcji, m.in.:
  • rejestrację w wielu językach
  • przyjmowanię opłat w różnych walutach
  • różnicowanię cen i opcji rejestracyjnych dla poszczególnych typów / grup uczestników
  • obsługę płatności (przelewem, płatności on-line) i monitorowanie wpłat
  • wystawianie faktur (pro forma, VAT, faktur zbiorczych / grupowych)
  • uruchomienie osobnego formularza do przesyłania abstraktów
System został stworzony przez Netventure Sp. z o.o. przy współfinansowaniu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

 
Kancelaria Pałucki Trusiński (www.ptlegal.pl) to firma prawnicza, której głównym celem jest dostarczanie Klientom rozwiązań  ich problemów prawnych dzięki tworzeniu i rozwijaniu specjalizacji branżowych, w tym eventowej. Taki model działania sprawia, że znamy praktyczne zastosowanie wszystkich kluczowych przepisów dotyczących biznesu naszych Klientów, a także pozwala na prostą komunikację, która jest warunkiem sprawności obsługi prawnej. Specjalizacja branżowa Kancelarii Pałucki Trusiński gwarantuje możliwość świadczenia usług z wszystkich dziedzin prawa, w tym prawa podatkowego, dedykowanych określonemu kręgowi odbiorców i odpowiadających na ich rzeczywiste potrzeby. Filarami, na których opiera się każdy aspekt naszego działania są: skuteczność, prostota i dawanie wartości.



ITwares –  to firma specjalizująca się w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań informatycznych oraz telekomunikacyjnych. Misją firmy jest wspieranie klientów poprzez zapewnianie im  wysokiej jakości produktów i usług. ITwares oferuje między innymi usługi zapewniania dostępu do sieci Internet poprzez dedykowane sieci Wi-Fi dla uczestników dużych eventów a także kompleksowe przygotowywanie sal wideokonferencyjnych na bazie sprzętu firmy Polycom.
Polycom -  jest globalnym liderem na rynku rozwiązań teleobecności, połączeń wideo oraz audio, kreując wizję rozwiązań komunikacyjnych pozwalających ludziom kontaktować się i współpracować bez ograniczeń. Rozwiązania wideo firmy Polycom dostarczają intensywnych doznań komunikacji , dzięki wprowadzeniu obrazu o rozdzielczości HD, głosu jakości HD oraz możliwości dzielenia się treściami w jakości HD, poprzez komputery biurkowe, pokoje konferencyjne, sale wykładowe, oraz środowiska wirtualnej obecności całych grup osób.



Warszawski Dom Technika NOT jest położonym w samym centrum Warszawy obiektem zabytkowym o charakterze neobarokowym i neorokokowym z elementami secesji.  Prowadzi wynajem sal konferencyjnych oraz wynajem powierzchni biurowej. Użycza odpłatnie swych pomieszczeń dla potrzeb organizowania w nich konferencji, kursów, sympozjów, wystaw, a także imprez okolicznościowych. Dom posiada 7 sal mogących pomieścić od 15 do 450 osób, posiada także zakład gastronomiczny świadczący usługi o umiarkowanych cenach w restauracji AVANGARDA wraz z cateringiem.

Firma Polsound Sp. z o.o. jest jednym z największych dystrybutorów profesjonalnych systemów nagłośnieniowych i studyjnych w Polsce.
Nasza aktywność na tym polu sięga roku 1989 i współpracą ze wszystkimi poważnymi instytucjami administracji państwowej (W tym Kancelarie Rządu, Prezydenta i Sejmu RP), teatrami, kinami, obiektami sportowymi, stacjami telewizyjnymi i radiowymi, firmami nagłośnieniowymi itp. Polsound Sp. z o.o. jest wyłącznym przedstawicielem handlowym i serwisowym w Polsce firm: Shure (najstarszy i największy na świecie producent mikrofonów profesjonalnych), Meyer Sound (producent najwyższej klasy aktywnych systemów nagłaśniających), DiGiCo (Cyfrowe konsolety dźwiękowe dla zastosowań estradowych i teatralnych najwyższej klasy), TASCAM (wiodący producent specjalistycznych urządzeń rejestrujących, część koncernu TEAC), SYMETRIX (producent najbardziej zaawansowanych technologicznie procesorów sygnałowych DSP) i wielu innych. Posiadamy własną siedzibę w Łomiankach pod Warszawą gdzie mieszczą się biura, magazyny, warsztaty serwisowe, sale konferencyjne i szkoleniowe a nawet ... mała sala koncertowa. Nasza oferta przeznaczona jest dla wymagających klientów, ceniących najwyższą jakość i bezkompromisowe wsparcie techniczne i serwisowe. Aby temu sprostać zatrudniamy fachowców z wieloletnią praktyką, wyposażonych w najnowocześniejsze narzędzia do projektowania i instalacji systemów nagłaśniających. Nasi partnerzy zagraniczni dostarczają oprócz urządzeń również swój bezcenny know-how i doświadczenie zdobyte na najbardziej prestiżowych instalacjach na świecie. Oferują za naszym pośrednictwem usługi projektowe, pomiarowe i instalacyjne najwyższej klasy. Posiadamy stały skład magazynowy oferowanych przez nas produktów oraz kompletne zestawy demonstracyjne. Unikalnie wyposażony warsztat serwisowy i wysokiej klasy fachowcy zapewniają szybkie rozwiązywanie problemów technicznych. To sprawia, że jesteśmy w stanie zaoferować długoterminową, pełną gwarancję serwisową na nasze systemy. Zapraszamy do współpracy.


Serwis konferencje.pl to specjalistyczny katalog i wyszukiwarka polskich obiektów konferencyjnych, atrakcji i usługi niezbędnych do organizacji imprez. Konferencje.pl to także niezbędna wiedza i narzędzia dla organizatorów.
Szybkie wyszukiwarki obiektów, atrakcji i usług oraz rozbudowana zaawansowana wyszukiwarka miejsc konferencyjnych pozwalają na znalezienie ofert, które spełnią nawet najbardziej sprecyzowane oczekiwania organizatorów konferencji. Wyszukiwarki zostały opracowane przez organizatorów konferencji z wieloletnim doświadczeniem i odpowiadają na specjalistyczne potrzeby branży.

Hotel BOSS*** w Warszawie to doskonałe miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych, a także przyjęć, bankietów okolicznościowych i pikników. Dobrze skomunikowana lokalizacja sprawia, że do centrum można dojechać jedynie w 20 minut.    
Do dyspozycji organizatorów szkoleń oddajemy 17 klimatyzowanych sal konferencyjnych, z których największa może pomieścić 400 osób.
Hotel BOSS to również doskonała baza noclegowa. Posiadamy 136 komfortowych pokoi z łazienkami, w których możemy zagwarantować nocleg dla 280 osób. Po całym dniu szkoleń możemy zorganizować kolację grillową w naszej restauracji Stary Młyn, Karczmie Góralskiej lub w kameralnej Chacie Grillowej. W eleganckiej restauracji Malinowej zorganizujemy bankiet lub uroczystą kolację nawet dla 350 osób. Stylizowany na lata 20-te Klub Retro daje możliwość rozegrania turnieju w kręgle, cymbergaja, piłkarzyki lub rzutki, a także zorganizowania dyskoteki. Dysponujemy rozległym terenem zielonym, na którym można zorganizować zarówno zajęcia team-buildingowe, jak i rodzinne pikniki. Mocną stroną Hotelu BOSS jest wyśmienita kuchnia, specjalizująca się w daniach kuchni polskiej i międzynarodowej. Posiadamy bezpłatny, dozorowany parking z 250 miejscami postojowymi.


Hotel Czarny Potok Resort&SPA**** leży w samym sercu Beskidu Sądeckiego u stóp Jaworzyny Krynickiej. Malownicze położenie ekskluzywnego, 4-gwiazdkowego kompleksu oraz dogodny dojazd (niespełna 100 km od lotniska w Popradzie) sprawia, że jest to idealne miejsce na odpoczynek w luksusowej oprawie. Z dala od codziennego zgiełku, można się tu zatopić w ciszy, którą przerywa jedynie szum Czarnego Potoku płynącego wzdłuż hotelu.
Goście doceniają hotel szczególnie za komfortowe wnętrza, bliskość przyrody oraz kameralną atmosferę uzyskaną dzięki rozłożeniu 237 pokoi w 12 połączonych szklanymi korytarzami budynkach. Dużym atutem kompleksu pozostają również cztery restauracje serwujące różnorodną i odpowiadającą wyszukanym gustom kuchnię międzynarodową, jak i tę czerpiącą z polskich tradycji kulinarnych.
Kompleks powstał w Krynicy- Zdrój, miejscowości znanej ze swoich leczniczych wód i uzdrowiskowych właściwości. Stało się to główną inspiracją dla stworzenia luksusowego Centrum SPA & Wellness. W swojej filozofii łączy ono najlepsze tradycje uzdrowiskowe Krynicy-Zdroju oraz współczesną balneologię i kosmetologię.
Czarny Potok Resort&SPA to także największe centrum konferencyjne w regionie, które pozwala na profesjonalną organizację konferencji, szkoleń czy niezapomnianych przyjęć i bankietów dla nawet 500 gości.


Pakiety sponsorskie - informacje

Partnerzy

NULLAM VITAE ERAT

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nullam faucibus nulla id laoreet feugiat. Maecenas vitae erat mi. In libero augue, euismod ut tristique in, rhoncus a nibh. Ut commodo vel est et molestie sed. czytaj więcej

NULLAM VITAE ERAT

 
Dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nullam faucibus nulla id laoreet feugiat maecenas vitae erat mi.
zobacz wszystkich